JOBB!

Just det ja! Det har ju faktiskt hänt lite saker på jobbfronten också.
Såhär:
* Jag fick ett jobb
* Jag sa upp mig efter två dagar
* Jag ska på en ny trial på måndag.
Alltså det känns så dumt att skriva vart jag ska på måndag för det känns som om det kommer ge otur men jag kan inte hålla mig så jag säger det ändå och det är på MELBOURNE AQUARIUM!!!! alltså fatta vad skoj det skulle vara!! Jösses. Skojiga djur liksom!

Hoppashoppas. 

Förra jobbet var på en barnklädesbutik, och allt verkade fint tills det gick upp för mig att det skulle ta cirka 4 timmar om dagen bara att ta mig fram och tillbaka till jobbet. För en lön på 13 dollar i timmen. För konstiga ägare. För en butik som säljer brudklänningsliknande bakelseklänningar till pyttesmå människor. Som verkligen inte ska behöva ha på sig sånt tjafs.
nä fy tusan för sånt trams alltså. Kids ska väl få vara kids.

Kommentarer
Postat av: Maria Olsson

Du är klok du. Älskar att läsa vad du har att säga:)

Kram

//Olsson - Ingvarsdotters gamla sängbo

2011-12-21 @ 01:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0