Första livstecknet från andra sidan jorden

Hejhej
Återigen är jag världens sämsta bloggare, men jag har haft på tok för mycket för mig den senaste tiden.
Exempelvis flyttat ur ett hus, haft hej då-kalas, flygit en himlans massa, hängt lite grann i Sydney och hängt desto mer i Melbourne. Pussats olagligt mycket och fixat med massa tråkiga vuxengrejer. Typ.

Melbourne är vår nya hemstad. I början var jag lite skeptisk, men nu börjar jag falla för den här platsen. Än så länge bor vi på ett jättefint hostel mitt i stan, men på söndag flyttar vi till ett jättekonstigt och jättefint hus, Mikaela, John och jag. John och jag flyttar faktiskt ihop, i världens finaste rum med öppen spis och Bobby Long-balkong. Mikaela har jobb, John har jobb och jag söker jobb som tusan.

Allt är hur fint som helst och när vi flyttar in i vårat hus ska jag bli bättre på att uppdatera!
Nu ska jag ut i solen lite, det är fasligt fantastiskt att kunna vara barfota 15e november,
puss!

Kommentarer
Postat av: Helena Sofia

Låter som ett slott. Foton!

2011-11-15 @ 09:13:43
URL: http://helenaspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0