Roadie med Rekan

Hejhej bloggen. För några veckor sedan tog jag min arma syster under armen, lånade en bil av ett par vänner och styrde kosan ut mot stan. Det var fantastiskt skojigt och fantastiskt fint. Vi såg massa fint hav och sov på världens finaste lilla B&B, mitt ute i ingenstans. Fuck hostels, säger jag bara. Jag var en trafikfara några gånger, men det var enbart för att spica upp det hela lite grann. Så klart. Typ såhär såg det ut men det finns fler bilder på facebook om någon skulle vara intresserad.

 

 

spexet.

 

 

 

 

Vilda koalor!
Världens finaste lilla B&B, mitt ute i ingenstans.
Rekan hittade bästa gänget.


Så var det med den resan, den var himla fin och nästa helg åker vi nog till Perth en sväng. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0