nu går det utför

En bra sak att bo med en floristsyster är att man alltid får hem färska blommor. En dålig sak är att blomnörderiet smittar av sig något fasansfullt mycket. Den här buketten satte jag ihop igår och jag kan inte sluta titta på den. Sitta och glo på en vas med blommor hela dagen liksom, hur bra kan det vara för min sociala utveckling egentligen? Men, vad ska man göra, de är ju så HIMLA FINA! Speciellt innan liljorna slått ut helt. Åh.
och lite tulpaner bredvid sängen:

alltså, nu är det verkligen illa. Blogga om blommor. Mikaela kommer bli ILLNÖJD.

Nu ska jag gå och göra nåt hippt och ungdomligt, för att väga upp detta pinsamma erkännande. 
Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Storan

WORD! Bleeding WORD, sistah!

2012-03-06 @ 11:24:41
Postat av: Hanna

Åh men jag kan bara hålla med dig, blommer är ju så himla underbart! Önska jag kunde ha som ni har det med nya vackra blombuketter hela tiden hemma! I massor som jag bara skulle kunna sitta hemma och titta på och va nöjd med! =) Jätte vacker bukett och liljor är ju underbart!

2012-03-06 @ 13:18:10
Postat av: Block

WOW! Har du gjort den alltså?? Grymt fin bukett! :) Duktig du minsann!!

2012-03-08 @ 11:07:02
Postat av: Block

WOW! Har du gjort den alltså?? Grymt fin bukett! :) Duktig du minsann!!

2012-03-08 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0