HEJHURRA!

Hejhej från State Library of Victoria, världens finaste bibliotek! Vi har inget internet hemma för tillfället så jag känner mig lite avskuren från omvärlden, vilket iochförsig är ganska fint. Jag är världens gladaste idag! Här är anledningarna:

* Vi hade världens finaste semester uppe i Queensland! Själva Cairns var ganska tråkigt, men i hyrde en bil och körde runt i ett par dagar. Vi hamnade i en himla fin regnskog, Daintree heter den, och där var vi med om en himla massa fina äventyr. Bland annat så åkte vi med en galen queenslandare ut på hans båt och kikade på en enorm krokodil, bland annat letade vi som galningar efter en helig aboriginalkälla mitt i regnskogen (HITTADE DEN OCKSÅ SÅKLART!) bland annat sov vi i ett safaritält vid finaste Cape Tribulation och bland annat så dödade vi en megastor kackerlacka & hängde i finaste lilla hippiestaden Port Douglas. Alltså jag älskar Queensland. Bilder kommer en annan dag för det här nätverket är på tok för segt för sånt.

* Vi kanske får tillbaka massa skattepengar REDAN I JULI! Vilket skulle innebära att vi kan fixa en hemlig grej. Vilket vore helt fantastiskt.

* Vi har en plan. Eller ja, plan och plan, vi har ju aldrig någon egentlig plan med något. Men i slutet av juni slutar jag mitt jobb (för jag får inte jobba för dem längre enligt mitt visum) och då lämnar vi Mellan. Vad som händer då vet vi inte riktigt, men det spånas för fullt och det hela är himla spännande. Kanske Brisbane. Kanske något helt annat.

* Jag har gått och blivit supervisor på mitt jobb! Helt tokigt egentligen, kan inte förstå varför människor ens kommer på tanken att ge mig sånt ansvar. HAH! Ska bli sjukt fett att få bossa lite.
* Imorgon ska vi göra en skojig sak som är lite hemlig. Många hemligheter i det här sluga inlägget.

* Imorgon är det fredag.

* Det var nog ungefär alla anledningar. Det, och den ständiga anledningen att livet är helt fantastiskt.
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: John Block

FettfettFETT!!! :D Helt underbarasteunderbart!!!



SÅÅÅ avundsjuk att ni gjort det! Som tur e finns det kvar och väntar på mig! :)



Låter toppen! Just live your life! And enjoy it on your way! :)

2012-05-10 @ 17:03:57
Postat av: Lisa

Jag känner sockerdrickan i kroppen hela vägen till Californien :) Enjoy baby!

2012-05-11 @ 04:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0