brev!

Idag låg det ett brev i brevlådan och väntade, till mig! Det första brevet jag fått här på andra sidan jorden. Och inte var det från vem som helst, det var från min roligaste vän Johanna! Alltså hon är verkligen roligast i världen att få brev från. En hel liten jule-bok hade hon knåpat ihop, med glitter & gamla franskalärare från högstadiet & jule-farbrorn & jul-marilyn & så självklart lite Bamse. TacktackTACK! Juleboken har nu fått en hedersplats på spiselkransen (heter det så? Ovanför öppna spisen liksom)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh, jag blir ju nästan lite generad här i min ensamhet <3 Hoppas den bidrar till julestämningen trots att det är sommar hos er!

2011-12-08 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0