julklappsdejten

I onsdags serni, då var det ingen vanlig kväll. För igår var jag på dejt! Och inte vilken dejt som helst, utan världens bästa! Mikaela fixade den i julklapp till mig och John, och den innehöll världens bästa grejer: Skumpa, pannkaksmiddag och sen Bean Bag-cinema. För er som inte känner till det fenomenet kan jag tala om att det är UNGEFÄR världens bästa grej. Det är som en vanlig bio, FAST! Man får ligga i stora BEAN BAGS! (Alltså typ som saccosäckar, fast skönare) Alltså kan ni tänka er något mysigare? Det var som en enda stor dagisvila! Ni vet, så där som man alltid fick göra efter att man hade ätit. OCH! Tänk er att gå på en sån bio EFTER världens godaste middag bestående av enbart PANNKAKOR! Alltså jag har nog aldrig haft en mer fulländad kväll. Dessutom hade jag med mig en himla snygg kille.
fixa med beanbagen
fixa med beanbagen
fixa lite till med beanbagen
Färdigfixad & världens nöjdaste kille. Filmen var inge vidare, men det gjorde liksom ingenting när man hängde i en sån här grej! Åh jösses ville aldrig då därifrån. Och vill aldrig gå på vanlig bio igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0