IKEA! <3

Ibland när jag känner mig lite knyttig ute i stora världen gör jag en vallfärd till Ikea i Richmond. Jag brukar skrutta runt där ett tag, bara mysa runt i känslan att jag faktiskt förstår vad alla möblernas namn betyder, och bläddra i böckerna som är så himla skojigt felöversatta hela tiden. Köpa tusentals värmeljus och lira runt i matavdelningen, som faktiskt inte brukar ha så himla mycket bra grejer. FÖRUTOM NÄR JAG VAR DÄR SENAST FÖR DÅ HITTADE JAG BÅDE CHOKLADBOLLAR OCH DAMMSUGARE!!!! Har nog aldrig varit så lycklig i hela mitt liv & jösses vilken fin liten kvällsfika jag och Mikaela hade den kvällen.
Tack Ingvar Kamprad, tycker du är ett sånt himla hygglo som ser till att emigrerade tokar som jag kan få bli förlåtna sina landsbedrägerier och ändå få en dammsugare till kaffet. Tack&bock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0