idag har jag:

* helt oväntat gråtit när jag bläddrade igenom den fenomenala bloggen http://esmeandthelaneway.blogspot.com.au/ och såg alla välbekanta Melbourne-omgivningar i hennes bilder. Trodde aldrig jag skulle känna så mycket för den staden, som jag avskydde så i början. Jag längtar hem.

* varit på den första av veckans tre arbetsintervjuer. Det gick bra men ändå åt helvete kan man väl säga. 

* längtat bort från Oslo, Norge, Skandinavien, Allt. Det är så jävla trögt nu.
Så. Jävla. Miserabelt.
 
Jävla skitdag. Nu stänger vi dörren om den och tackar gudarna för att den aldrig kommer tillbaka. Och måtte allt detta vända snart, för nu orkar jag inte ha det så här längre.

Och inte ens en semmeljävel fick jag, på självaste fettisdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0